Ett muffin dag är här!

Idag är det muffinsets dag. Enligt mig. Dedikerat till blyko. Alla måste äta ett muffin! Eller i alla fall kasta ett i ögat på nån.

Ikväll blir det party och sen magma. Brunstigt! Jag, Ida och Jovana kommer ju parta som aldrig förr!

Dagens Ocred får den lurviga. Motivering: Du är och kommer alltid förbli dum i huvudet!

Om nån vet när solariet nere i södrna hamnen öppnar får ni gärna tala om det för mig. Jag hadde nämligen tänkt att försöka bli lite brun. (Som om det nånsin kommer hända?) Crap!!

image177

Dagens låtval: The White Stripes - I Just Don't Know What To Do With Myself

(En grymt bra låt såhär på morgonen)

Kommentarer
Postat av: Blyko

ÅÅÅÅÅÅÅH muffin!!!!!!!!!!!
Den där bilden tycker jag ska bli den officiella VB-bilden!!!

2008-03-23 @ 22:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0