Fredag (igen) Maddafakkas!

Eftersom jag är i ett väldigt stort behov av ett liv just nu så bloggar jag för andra gången idag.
Fatta folk som bloggar typ flera gånger per dag? Mobbat läge! Nu är jag en av dom. Haha cred till tönten!

Jag och Joe ska gifta oss i sommar. Kallhällsbadet, en flarra vin, en vattenpipa och en prelle. Fattar ni vad hett?

Lutar i alla fall åt fest imorrn. Fetaste lättnaden. Slippa sitta mobbad och plugga en lördagkväll. Då hade jag ju fett tagit livet av mig på riktigt. Den här är nog världshistoriens tråkigaste helg någonsin. VB kooommm heeeeemmm! I Miss my bitches!

Nu ska jag återgå till böckerna och den logiska behaviourismens synsätt på verifierbarhetsprincipen. Kill yourself, Kill yourself!

Dagens låtval (igen):
Timbaland - Kill Yourself
(För att jag ska kill myself)
Sahara Hotnight - Visit To Vienna
(För att Jovana är kung!)

Tjingeling..




(p.s. 70 pers som läst bloggen idag? HAHA! Cred till mig.)


Kommentarer
Postat av: Joe

Min farbror är prelle!! Blir ju hur hett som helst!

2008-03-21 @ 20:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0