Haleluja..

Snacka om årets hitills bästa bartömning..... 3 st 70cl vodka flaskor, 1 vin flarra 2-3 cider 1 ouzo och 1 melon likör..vad hände? MP ägde och jag ägde helt klart baren!!

Vissa pissade i paperskorgen (cred till dig bruden), andra gjorde patetiska försök att ragga på dansgolvet utan att fatta att man får nobben.  Andra gick runt hela kvällen med en feet brunfläck i pannan....och lyckades ändå  hooka i taxin, you go girl.. Jehovas vittnen var i farten som fick sin livs största gudstro av sitt kap!
Jennies kap däremot visade sig vara homosexuell och en del överviktig... bantningskurs nästa?

Jäävligt stolt att jag lyckades konvertera Johanna till festandet i förorten, och hon gillade det=) Trevligt att du kunde stanna så länge, jag är helt omtumlad efter vår natt tillsammans;) Jag kommer helt klart sova uruselt utan dig i fortsättningen.



Dagens låtval : Frida feat Headline - Upp och hoppa

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hela 7kg!!! Och ändå sviker jäveln mig så där.. Har alltid försvarat hans vikt, försökt göra saker som han tycker om att göra! Vad blir tacken?
Men vi lyckades iaf tömma mitt förråd:D

2008-03-23 @ 16:08:11
Postat av: Johanna

Hahaha... vem/vad var det här "kapet" på +7kg??
och Josse... jag såg nog att du också kapa ;) det kunde fanemig ha blivit en trekant.. damn ;P

2008-03-23 @ 16:14:27
Postat av: Jennie

Nej, alltså aset väger totalt 7kg!

2008-03-23 @ 16:20:53
Postat av: Ems

Shit brauds! Ni äger MP!! Vill också vara med!

2008-03-23 @ 20:24:46
Postat av: Joe!

hah kapa jag? det minns jag inte.. vart var jag nånstans? hahahaha

2008-03-23 @ 20:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0