Halva VB ligan är hemma =)

Grymt med Blyko och Mejram hemma. Brunstigare dag i världshistorien har Luleå aldrig skådat.
Det håller på att spridas ett pussinuss-virus över hela VB. Alla är så sjukt in löööve så jag tror det exploderar snart. Tror jag behöver en dos av Johanna så det här tramset får ett slut snart (för min del altså). Skjut mig långsamt tack!

Dagens bästa nyhet är att jag troligtvis får flytta in i min nya lägenhet redan nu den första april. Feeeeeeeett najs! Den var hur fin som helst. Dags för Joe the Hoe, Malutten, Jessa och Matsi att komma och hälsa på snart!

Saknar min Hoe och Mätsi. Bästa fyllesamtalet nånsin i helgen! Löve you snuttisar!

Dagens låtval: Pulp - The Birds In Your Garden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0