Hej kom och hjälp mig.

Idag är det den långa fredagen. Har aldrig riktigt fattat varför? Men det är bara att gilla läget... Ta en glass och vad glad!

Har kommit fram till att jag stör mig fruktansvärt mycket på köttögon. Vill bara kasta en snöboll så att människan ramlar och aldrig mer kan använda dom där köttiga ögonen. Vad är hans problem lixom?!

Nuvarande läge: Ensam i luleå (alla är hemma), massa tentaplugg, noll pengar och fett irreterad. Kan ingen miljonär komma och underhålla mig? Blyko får dela med sig!

Vid detta stadie uppskattas ALLA telefonsamtal som bara går. Fick väldigt trevliga fyllesamtal igår från mina hokkers hemmifrån. Fett cred till er.

Dagens låtval: White Stripes - Seven Nation Army

För att låten är tuffare än Joe i kycklingdräkt.
(kommit på att jag ska börja motivera mina låtval)

Dagens citat: "Jag lyssnar med ena örat och läser med det andra." (brunstigt samtal med malin i telefon)

Kommentarer
Postat av: Joe

Inget kan vara hetare än mig i kyckligdräkt:P

2008-03-21 @ 14:27:34
Postat av: Ems

Abo broschan. Det gick. Men kanske om du sätter på dig kanindräkt?

2008-03-21 @ 16:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0