Ketchup..

Jojo har min locktång. Crap, crap och mer crap! Hur ska jag överleva? :(

Det är fett läskigt. Jag ser exakt ut som Joe the Hoe när jag har det här på mig. Creepy som fan!

Folk! Listen up! Festen den 29onde kommer INTE byta datum bara för att stuk KANSKE har stängt den dagen. Oavsett vad rille går runt och säger. Vi kör fest här och sen stan (om nu stuk har stängt). Dooooooont worry, be happy!

Dagens låtval (igen): Hoffmaestro - Seize The Day
(Kanske en av världens bästa låtar? Eller vad tycker ni?)


Glöm inte senapen!.... blandat är bäst!

Kommentarer
Postat av: Ems

Sannt, sannt Joe. Senap is the shit. Synd att du inte vågra provsmaka det bara ;) HÖHÖ BRÖL!

2008-03-23 @ 15:42:46
Postat av: Joe!

Eyyy jag tar alltid senap, mina smaklökar har vuxit:P yaaoo!

2008-03-23 @ 16:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0