kvällen av 2T- ANT!

ABOOO!
Bilderna är haffade och styckade!
Gåsen är plockad och bränd! Frän smak, höjer kollesterolvärdet!

Kvällens händelse, Butyshake med Mikko JR.. Bildbevis finns.! Tvåtuttad 80-tals käring eller nej, tretuttad 80-tals inföding, Trycker upp the  juicy dubble mot Mikko Jrs front..

Timon titta förbi och slog revolt, stört revolt gjorde han under bordet. bordet blev skevt!

Sämst buttskak gjorde Jorre som dråg hem! Ej cred till dig, det blir inga mer ketchup melodier!

Inte heller senap till dig, som vi all kallar vandrande pinnen senior! Aldrig vill vi ha senap och ketchup blandat!
Rostad lök, det går bra!




Tack till:
Jenny du är KUNG av konvertering till pannlob!
Mikko för att vi älskar dig precis som du är..
Hatten du gör alltid succé!
Kalsongmannen du förblir mystisk!
OCH MEST TILL OSS SJÄLVA! FÖR ATT VI ÄLSKAR OSS PRECIS SOM VI ÄR!

Kommentarer
Postat av: gbg mannen

Jadu jag e ruggigt osäker på exakt vad jag ska kommentera just för att denna bloggen förblir unik på alla sätt så därför skickar jag in en kommentar för att synas i historien hehe

2008-03-03 @ 22:24:33
Postat av: M

Vad har hänt med uppdateringen bruds? Jag är ytterst besviken..

2008-03-05 @ 13:07:13
URL: http://annamalincaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0