Lååångfredag!

Jag börjar förstå varför det kallas lång fredag, för denna dagen har verkligen varit låång.. Inte gjort ett skit vilket varit helt underbart. Men jag är hur seg som helst, dock en del party sugen men folket här verkar ju helt off på party =( suuck..  Sätter snart på mig kanindräkten och shakar min bunnytale lös på MP.  INGEN kan motstå det..... vem vet, kanske Mikko Jr är där? Han skulle få sin livs uppenbarelse!

Är det för Jesus eller Moses vi firar påsk?
Jesus korsfästes juh, men jag hör bara massa snack om moses överallt??
Skulle bli extremt tacksam för svar om detta!...


Dagens låtval är en egenkomponerad sång:

Jag säger hej hej hej,
jag säger hej,
vad händer här?
vad håller du på med?

Kommentarer
Postat av: Ems

Cred till låtvalet. Det är precis som om det var igår vi satt på bänken vid handlarn och sjöng den. Måste varit typ 8 år sen?
Aja, jag säger såhär: Moses är cool. Jesus är tönt. Därför måste den långa fredagen bero på att Moses spöade jesus den här dagen?

2008-03-21 @ 20:05:14
Postat av: joe

det är så sant.. de hade största fajten om vem som kunde gå på vattnet och sen gjorde moses så allt vatten försvann och gick över?!

2008-03-21 @ 20:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0