Oh Flow!

Em och jag har nu konstaterat att jag har sånn otrolig OhFlow! Det spelar ingen roll vad det gäller, utan allt bara crapar sig!
Men mitt i allt detta Ohflow hände något, jag insåg att jag inte var helt totalt missanpassad..... 
Jag var nämligen hos tandläkaren idag och vad jag fick beröm för mina tänder... bara haft 1 hål under hela min livstid och resten var schysst det med..  Flowet kanske är påväg tillbaka... Nu kanske det vänder??

Påsken har börjat, känns lite wierd. Det är snö ute som det inte brukar vara runt påsk, vi har inte hunnit köpa nått påskris ännu och inte en enda påskkärring har man stött på.... Vad hände? Bränd tunga kanske? Nää, en riktigt bränd hals, brände mig på locktången igår och satan vad det svider idag..... Råkade få lite brännblåsor, hur ohett är inte det?

GLAD PÅSK!!!
        &
GOTT NYTT ÅR!!

(Fick höra hos tandläkaren att det även är nyår idag, det persiska nyåret om jag inte hörde helt fel...)

Kommentarer
Postat av: Ems

Du är tråkig!

2008-03-20 @ 10:18:30
Postat av: Joe

du kan vara tråkig,...

2008-03-20 @ 10:25:16
Postat av: Mary

Helt rätt! Gott nytt år på er tjockisar!!

2008-03-20 @ 12:20:35
Postat av: Wille

Hey, haktjejen!

Cool blogg du har, surfade runt litegrann så här på morgonkvisten. Gott nytt din jävel!

2008-03-21 @ 05:46:13
URL: http://wille.blogg.se
Postat av: M

Josie!
Haha, jag överlevde men jag gick fanimig hem i mina höga klackar. Snevridet!

2008-03-21 @ 16:15:57
URL: http://annamalincaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0