PÅLE!

jag Vill en egen påle, som jag kan åka till, där stannar jag till jag fått mitt gladpack:P

Em har lovat mig en riktig pååle, döpt efter mig. Den kommer stå mitt på regnbågsalén. Det skulle bli största sevärdheten i hela norden.. Luleåborna kommer svimma av så mycket folk som kommit för att skåda denna inlindande gladpacks pålen:P

Har även kommit fram till att en viss "man",  kommer att dö av total utorkning och frustration... detta av en helt oaktiv intim del.  För att bespara denna personens värdighet nämner vi inga namn.. För patetiskt att ens kallas man, vad har han att komma med?  inte är det manslemen ialf........ och inte så mycket annat heller för den delen.

Nu ska jag betala min dyra teleräkning och sen ska katten få ett riktigt bad och frotering;)

Chao

-------------------------------------------------------------------------------------------

Asså fattar ni att en och samma människa kan råka ut för både tiny-weeny, gladpack och kvarglömda rester. Abo!
För att bespara denna person den sista gnuttan värdighet, så nämns inte heller här några namn!

Jag är fett sur på SBS, för jag får inte flytta in i min lägenhet tidigare (Fast den kommer stå tom i 3 månader, fett sugigt).
Men ikväll kommer mors lilla olle hem, så det är luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugnt! =)))))

Nu ska jag återgå till das pluggish!


Dagens låtval: The Strokes - On The Other Side
Fett skön!

Kommentarer
Postat av: M

Gnägg!

2008-03-26 @ 12:44:40
URL: http://annamalincaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0