Sol för hela slanten!

Bästa vädret ute. Sol. Fast snö. Massa snö. Och sol. Det är vad jag kallar "sanne skynda dig för fan - vädret".
Sitter och väntar på att blyko ska göra sig i ordning. Sedan väntar en brunstig färd mot bibblo.

Frågan är om man ska sola solarie sen? Hudcanser, eller fräsh till semesterveckan? Muuuuupp!

För er som inte har koll på Luleå så är semesterveckan veckan mellan 29onde mars och 6e april. Föreläsningar eller inte. Det är bara att bita ihop och supa. Konstant. En hel vecka. Dras igång med maskeradfesten hos mig den 29onde. Pokkigt!

VB, vad säger ni om fyllepulka den veckan? Jag röstar för onsdagen!


Kraffs..

Dagens låtval: Håkan Hellström - Hurricane Gilbert

Kommentarer
Postat av: M

Jag vill också vara med under semesterveckan! Jag antar att jag får styra upp en egen här hemma..

2008-03-19 @ 13:13:27
URL: http://annamalincaroline.blogg.se
Postat av: Joe

jag jobbar jätte mycket under hela den veckan:( så många pass kan jag inte bli av med... Hade verkligen velat... CRAP! Vilken vecka var det du skulle komma hem?
Snart smäller det, ska gå snart.. men sjukt nervös.. Tänkte avboka igår men det var försent! Gahh!

2008-03-19 @ 14:18:40
Postat av: Ems

Abo broschan det gör inget. Jag kommer hem typ den 11 - 12 april. Fett soon. Försök hitta flowet som vi pratade om innan dess. Flowigare heög får man fan leta efter!

2008-03-19 @ 16:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0