Svettigt läge

Igår var det förfest hemma hos kenneth. Det blev: jag, joe, kanneth, arvid och kennets pök. Fett skön förfest. Cred till kungen av carbonara! Den spetade saften blev succé.
Hur som hellst så blev det ölspel, fyllesamtal, lyft med ass flashing, gräddslick, kladdkaka, dansmoves och mycket mer.
Sedan bar det av mot handels. En brunstig promenad med piss-stop utanför handelsbanken. En lycklig jävel fick se en hel del ska jag tala om. Hur som hellst så träffade vi micke picke utanför. Helt rätt hade han, när han sa att det inte var någon höjdare där inne. Svett, fylla, sopor, spya, drägg och allt annat skumt som man inte förväntar sig att hitta just där. De präktiga handels typerna vet minnsan hur man festar.
Efter det gick vi och mötte upp vår idol jorre. Sedan drog vi hem.
Någonstans under kvällen hann vi: förlora den sista värdigheten vi trodde vi hadde, stuka knät rejält, flashade det ena och det andra under kjolen, smuggla sprit under lekstugan och knäppt helt otroligt sjuka bilder. Abo på den!

Nu ska jag dra och hämta upp kossan efter jobbet. Hoppas bilkörningen går lika bra som sist jag körde (d.v.s. ½ år sen, haha).

Sho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0