Tisdag madda fakkas!

Vilken crapig dag altså. Från början var planen: bibblo, luncha, bibblo, träna, handla, tvätta, matlagning.
Men istället blev det: hemma deg, träning, hemma deg, tvätt, sov. Crap på mig altså! Muffinhuvud som man är!

Joe the Hoe har i alla fall uppkörning imorrn (ops, i told the secret). Men vem bryr sig? Bruden kommer fixa det som en ostyckad gås fast i kohagen! Skarpa flingor i paketet yao!

Idag är det 5 (eller 6) dagar kvar till tjockisen kommer hem. Men eftersom tjockisen inte ringt mig idag har jag bestämt mig för att inte sakna. Muffinhuvud på den också!

Vet nån vart man köper hookerkläder förresten? Är tacksam för ALLA tips (komigen nu malütten, jag vet att du vet).

Till f.d. grannen säger jag bara: muffinhuvud! Att flytta från sin favoritgranne är inte acceptabelt! Vilken granne ska jag nu bjuda på fest? Du får helt enkelt ställa upp och komma hit den 29onde!


Smisk och pisk


Dagens låtval: Hoffmaestro - Young Dad

Kommentarer
Postat av: Muffinshuvudet

Vafasen, som fd granne ställer man ju alltid upp med info... Jag TROR han heter Magnus Persson, om jag inte är helt dum. Har väl läst maskin, han skulle flytta till fel sida universitet nu sa han, jag misstänker att han avslutar sin studier nu..?
Trevlig snubbe, lite nördig kanske, men alla kan ju inte vara gatans koola kung som jag liksom ;)
Fest 29 lät ju inte helt fel, eftersom det är månadens lediga helg... Bäst att kolla med regeringen så vi inte har planer :P

2008-03-21 @ 09:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0