Yooo!!

Vilken helg det har varit.....

Lägret med tjejerna blev grymt... länge sen man hade en sån rolig helg utan att behöva mätta sitt sinne med alkohol...
Har nog inte lekt så här mycket på flera, flera år! Roligast var helt klart skumgropen!! Blev många brottningsmatcher, jag mot 15 småtjejer.. Fullt med skum i håret, på kläder och i hela munnen, men det var det värt! Tjejerna var jätte duktiga och många kom varandra mycket närmare=)  Jag har helt klart den bästa truppen som finns, och jag är såå tööntigt stolt över dem så det finns inte!

Imorrn blir det intensiv bilkörning med mammsen, bokade om en ny uppkörningstid  som ligger ganska snart, så måste se om jag är redo! Gaaaaahhh, nervöst!

Nu blir det Wallander och sen sömn, sömn sömn..... ska bli helt underbart att få sova i sin egna säng!!:D Trots att tjejernan bädade min sovplats och gav mig 3 stycken madrasser medan dem fick 1 var (sweeet)

Kommentarer
Postat av: Ems

Aaaawwwwww, hade velat vara med juh!

2008-03-16 @ 21:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0