Flyttning pågår, i NORRLAND!

Fyfasen vad drygt. Jag får inte kvittera ut nyckeln förän 15.00. Så nu återstår bara att fördriva tiden. Och då är ju den stora frågan om man ska öppna statistik böckerna, eller fortsätta en väldigt flummigt samtal på msn med min favvis fd. nabour som har diverse problem.
Imorgon smäller det iaf. Bärhjälp kommer i form av en brunstig sanne med två manliga eskorter. Jag gillare!

Här är lite gott och blandat från veckan som varit:






Dagens låtval: Atom - Road To nowhere

Kommentarer
Postat av: Fd grannen

Wtf, man blir omnämnd igen och dessutom som "min favvis fd. nabour som har diverse problem" HAHA!

Vissa samtal är verkligen lifesavers alltså, framför allt när jag är lite lullig :)



Återstår att se hur det blir med "Grann-kväll på stan" bara, jag tror det blir riktigt gött!

Ta och skicka ett sms för fasen, jag har ap-tråkigt här nere i väntan på bättre tider..!

2008-06-04 @ 23:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0