Frusna män!

Bästa serien nånsin, frusna män söker kärlek! Helt klockren!
40 taggarna festar hårdast, vissa vet ju hur man ska dras med dem? eller komma i säng med dem hahaha.. ( inga namn näms). Största raggningsrepliken "jag tänkte att vi kunde gå ut och åka lite scoter". Norrlands stolthet = scotern!

Igår blev det störd kväll, började med feeest i luleås brattvillage. Sedan vidare till cleo..  Galet med öss..


Idag har vi vart ute i det underbara vädret, har varit tokvarmt! Helt underbart! Maryam fick sin livs uppenbarelse av att göra flickis. Joe har färgat håret och ser nu ut som blekaste mongohäxa.
Vi har även grillat hos Martin ( ej fransman).



Imorgon är det en speciell dag för en viss oskuld. Ett år sedan den sprack, bra jobbat grabben! Till din ära har vi knulltävling imorgon. Och det ska knullas som aldrig förr, status till den som knullar flest! Oskulden, nu får du fan ligga i asså!

Kommentarer
Postat av: Blondinklara

"Frusna Män". Det låter bara som snubbar med potensproblem..

Ps. Besök gärna min blogg baserad på en parodi av Blondinbella!

2008-05-01 @ 22:29:24
URL: http://blondinklara.blogg.se
Postat av: M

Haha vad fan Ems! Jag ringde dig idag men det var en mans bakfylle röst som mötte mig i andra luren istället för din ljuva stämma. Mobilen på vifft som alltid med andra ord. ;)

2008-05-02 @ 17:19:46
URL: http://annamalincaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0