fullt du är min brother!

du min vara. ja,  du vara bror av kung! Tack för tvn broshan, du vara granne, fett bra!

hångel det var massor, på dansgiolv, i baren och på förfest! Alla het inne på att vinna!  Shooten betalades med ¨hångel på dansgolvet, han försökte med porrdans i baren, Robert en sånn kille!

Max fett gott.

sara neka knull, va fann?
jojo vann.. fast hem tidigt, vafan?
Oj vad shooten tog över cleo. martin vart är du? du drog brocchan!

Världen är påtag på gång!
Vi erövrar!

Bildetr imorrn! ( lördAG) EJ NU!
aNVÄND KONDOM, VI HAR MASSOR. fRÅG AOSS BROOSCAHN!

Vi näcka, fast ej nu! det blir imorgon!

Nu vi testa fling i braloonG!
 du min lilla kaaboom!
soobaalloo!

Madicken är fett med opera, bvi äga kunf!

abooo nu tvätta smink väck. Jäger fett med farligt för robert, han galen!

Fransman fett med diss!

vi ses imorrrgon
natti natti!

Kommentarer
Postat av: M

Hahaha, fan vad jag älskar er!

2008-05-03 @ 09:04:25
URL: http://annamalincaroline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0