Jag DÖÖÖR!

Idag spelar Jason Mraz (the löve of my life) i kungsträdgården. Och jag är INTE där. Ni har nu er fulla tillåtelse att skjuta mig.

Som kommentar till bock-martins samtalsämne med jojo: Sug min feta! Detta är en pökblogg. Men 1000 pers har vi då fan inte knullat?! Nu är det krig!

image256

Måste bara passa på att berätta hur duktiga jag och Sanne var på statistiken idag. FYYY FAAAN vad vi nailade det där talet asså. På 1 ½ timme lyckades vi nästan lösa ett helt tal. Men att vi gjordet rätt! Smack that broschan!


Veckans tips drink: White Snake (2cl bolls white coco, 2cl malibou, mjölk, grädde, lite kanel på toppen)

Dagens låtval: Jason Mraz - Clockwatching

Kommentarer
Postat av: inte bock

förlåt!!! bock, jag?! jag e fan typ oskuld!!

2008-05-26 @ 19:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0