Körkort....

Idag är det ingen vanlig dag, för det är Josefins körkortsdag!=)

WOHOO!

Fatta att jag tagit körkort, känns hur sjukt som helst.. och känslan att bara köra vart man vill.. Underbart! Är så otroligt lycklig att det går inte att beskriva, när hon sa gratulerar i bilen, jag var i extas.. var tvungen att krama om henne när jag klev ur.. helt sinners, YEEEEEEEEEEEEEEEEAH!

Äntligen fick jag dricka min efterlängatde champange! Välförtjänt! fFick fin middag av mamma okcså! Hon är så söt=)

Säger bara, roadtripp! AOO! kommer bli helt Craaazy!






Kommentarer
Postat av: Ems the hoe

Jag säger bara en sak: MUMS! Nu blev jag hungrig!



Ge mig en biff!

2008-05-30 @ 12:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0