Potatismos for the people!

Jag har drabbats av Mary-Lisen-Syndromet. Potatismos everywhere! Det är sjukligt.

Nu ska jag och jojo the hoe gitta till skolan. Ibland har man sånna där dagar, eller snarare veckor när man bara oooorkar inte! Jag är så sjukt omotiverad att plugga. Men arbetslös som man är, har jag ju hela sommaren att plugga till omtentan. Nej jag är inte bitter!

Hur fasen kan chefen höra av sig (via mejl) och säga att det inte finns några tider till mig i sommar när jag sedan 1 år tillbaka fått veta att jag ska jobba heltid hela sommaren. Det är så sjukt dålig stil. Så nu är jag körd! Massa hyra och inget jobb i sommar. Yippie!
Jag får bli joe the hoes pimp i sommar helt enkelt! Korre to everybody!

Dagens låtval: Bob Dylan - Mr. Tambourine Man


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0