Stresss...

Varför lyckas allting alltid komma på samma gång?

Massor med genrep inför uppvisningen på lördag, hinna med bilskolan, hinna med plugget, hinna med tjejerna och hinna tackla puckon till föräldrar (ej mina)..... give me a break!

Jag blev ialf godkänd på senaste tentan =) yeaah alltid nått! 

Något depp för att det haglar ute, men det kunde ha varit värre...

Idag kommer några nya tjejer som ska provträna med oss, ska bli spännande.. Jag har planerat en träning med grymma övningar, måste testa och se vad dem klarar och dessutom se om dem vågar testa!!

Nu ska jag strax ut och köra lite bil med mammsen och storhandla lite käk:P

Ha det gött!
 Ät Kött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0