Trazan trupp cup!

Idag har jag vart på trazan trupp cup med tjejerna:)
Jag är såå sjukt stolt, så duktiga som dem var idag har dem aldrig varit tidigare!  Vi var 2:a i matta, 2:a i hopp och desvärre had evi inte lika bra placering i fristående så det räkte inte till medalj.. Vilket är mycket konstigt. Men fick lite svar från fristående domarna och måste säga att vissa saker dömde de kosntigt på.. Men att var 2:a på  redskapsvarven är mycket bra... =) Grymt stolt!

Snart börjar festen=) kom nyss hem från bolaget, nu ska det bara fixas lite och sen iväg och handla käk=) 
Den svåra frågan är bara, vad ska jag ha på mig?? Vädret var ju inte alls som jag planerade, regn och rusk:(
Aja, mina erfarenheter säger att jag ändå kommer tycka att jag är snyggast om några timmar! haha

Party hard animals...

Dagens låtval x 3 : 
Monkey boogie ( hopp låten)
sen vet jag inte namnet men den låten vi har på matta =)
friståendelåten

Kommentarer
Postat av: Ems the hoe

Skaffa riktiga låtval för i helvete :P

2008-05-18 @ 05:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0