vänta, vänta vänta...

Jag hatar att vänta, framförallt när jag vill sova:P

Jag måste fixa kläder till dansuppvisningen och då ska jag låna ett par byxor men Bananskalet vill ju fan inte höra av sig??? Vart håller du hus din mus? Och jag mååste ha kläderna ikväll, för sitter de inte snyggt är det sista dagen imorrn som jag kan fixa nya.. bråådis!

Måste köpa present till syrran också, jag har letat och letat hittar ingenting...jag brukar alltid kunna hitta till henne men iår är det svårt minsann... Du store far, giv mig styrka:P

Perelli gick vidaare minsann, kul att sverige har nått att komma med:P

Neeejj, nu är jag grymt förbannad.. 
I dagens samhälle så ska det vara lätt att komunicera, så varför svarar inte puckot i mobilen????
ABOO???


ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Vilket mega äggskal, kommer inte hem? Vaddå inte kommer hem! Detta är emergency! här har jag offrat tid och energi på att vänta och så pajjar skalet allt och det blir äggröra för hela slanten! Sicken pajjas! 
Och jag blir största pajjasen av alla  som inte kommer kunna ha nånting på mig på genrepet imorrn, wooho, jag dör av lycka!

nej folket, nu gittar jag..

Dagens tabbe: Lita aldrig på banan/äggskal






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0