4 more days to go!

4 dagar kvar och förberedelserna är enorma, självklart handlar det om Personalfest! 
Dagen idag har börjat lite halvslappt, men men.. ska snart iväg till solariet, ska man i klänningen vill man inte vara likblek. Sedan blir det lite pluggande (går inte att försumma) på bibblan följt av träningen med tjejerna & Dans.

Imorgon blir det förhoppningsvis inköp av outfit + tillbehör.. sedan har jag 2 dagar på mig att fixa bästa frisyren! Mitt mål är affro, men kan bli svårt med tanke på att mitt hår är tunt och plattare än platt?!

Måste säga att jag fick lite försmak igår på jobbet, ännu mer skvaller från den sk kryssningen som ägde rum förra helgen, I like this!! Saturday is more than welcome! hahahaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0