AHoo

Att så lite kan göra så mycket? Helt otorligt, nästan så att man svirrar runt i 180. Ahhh, Me like alot!

gjorde pannkakor idag, var så grymt sugen och damn smaskens var det!

Blev lite smått vansinnig av att spring runt på stan, hittade ingen bra klänning, alla jag provade satt konstigt. Dock hittade jag 2 toppar och en snygg lila klänning, men vet inte om den passar till Disco temat? Ska förbi syrran imorrn och snoka igenom hennes garderob och förhoppningsvis hitta nått där :D
 Att bero på syrran så har hon tydligen potential på hennes jobb som skulle falla mig in i smaken, kanske dags för den där lunchen då sis?

Nu ska jag sova!
 Imorrn blir det hjärnverksamhet gånger 100, nämligen plugg till ekonomistyrningen, skjut mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0