Åt pipsvängen

Som ni kanske märkt är det Joe the hoe som tagit över bloggandet på senaste tiden. Men alla är vi tacksamma för det! Själv har jag knappt tid att laga mat, och ännu mindre tid att sitta vid datorn. Och jag kan tänka mig att folk är fett tacksamma för att slippa höra om mitt pluggande stup i kvarten. Därför det råkar vara allt jag gör! FÖRUTOM i lördags. Håll hårt i hatten people, för här kommer uppdatering:


Lördagen började mindre festligt hemma hos mig med en ronja rövardotter titt:


(Jessica har stolt kommit fram till att ronja är mjukporr för barn!)



Festen fortsatte i sitt vanliga tempo med ölspelet, shotande, ögonbrynplockning och hångel:




Strax innan avfärden inträffande följande:


Ja! Ni såg rätt! 5 personer fast i hissen. 112 tillkallades.


HAHA..

Thats all for now folks..

Dagens låtval: Kaiser Chiefs - Na na na na naa
(paty on)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0