Död eller ketchup?

Gårdagen blev rätt så händelsefull måste jag medge. Började lite oskylldigt med fotbollsmatch hemma hos Richard kl 20.30. SJÄLVKLART var det obligatoriskt med vin/öl. Efter matchen så drog hela gänget ner till stuk, där drickandet fortsatte (i skrämmande fart för vissa). Stackars Malin hade dessvärre ingen egen talan i sitt supande.
Kvällen slutade lite knasigt.. Undra om jag borde ha ångest?

Jaja.. jag måste köpa ketchup i alla fall. Min är slut. Och jaf har massa spagetti och köttfärsås, men ingen ketchup. Det sög!



Dagens låtval: Cornershop - Brimful Of Asha
(En klassiker helt enkelt)

Kommentarer
Postat av: joe the hoe!

Aldrig ångest! Sånt finns inte!:P

2008-11-20 @ 21:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0