Gårdagen

Det var en oplanerat konstig kväll igår..
Malin och jag tänkte gå på bio, men eftersom de bara visade 2 filmer där både innefattade våld kände vi oss inte så sugna. Vi drog till gammla highlander där Malins jobb höll till. . Efter nån cider sådär drog vi vidare till Bowlinghallen där halva jakan lyckades hålla till. Träffade många från jobbet som skulle bowla samt äldsta syster. Den sist nämna var dock lite för full, inte alltid lika lyckat. Slutatde med att jag bowlade lite och lyckades komma 2:a stolt, 121 poäng på en serie, har nog aldrig hänt förut?!! Så jag fick glänsa lite!
Sedan bar det av hemmåt.. Tidig kväll men ändå helt okej..

NU ska jag käka lite frulla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0