Plugg, plugg, plugg!

Urrk, nu orkar jag inte mer.. Pluggat hela dan.. Blir nån timme till.. Imorrn är det bibblan 9.00 till 11.30 sen iväg till skolan oh tenta.. Fy faan!

Måste säga att jag var lite besviken över att mitt ragg inte kom idag:( Fast det var nog tur det.. fick jag plugga i lugn och ro! Lite tråkigt dock, hade velat höra mer om honom och hans pappas 4 fruar..

Har faktiskt hunnnit med ett spinningpass också och idag har jag studerat.... Rumpor.. fan vad jag har stirrat i personen framför mig ( vilket råkade vara en kille med schysst rumpa;)), på sidan om mig, snett farmför.. ja överallt... Och jag kan säga att om jag trodde att det inte märktes förra veckan så har jag sååå fel.. Kan ju knappast ha misstats.. Faan också..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0