Ragg på bibblo

här är man risigare än risigast, mjukisarna på och ett helvette till plugg. Nej men då dyker det upp ragg på bibblo.. Dessutom engelsktalande ragg... Slutade med att vi snackade i nån timme, gick sällskap till bussstationen, det avlutades sedan med att han frågar.. How can I meet you again?
Och jag sa: I will be studdying tomorrow, so you can always drop by the libary! Haha så vi fårse om han dyker upp!

Enligt honom såg jag inte svensk ut heller... Europieisk men inte svensk, det var nått nytt måste jag säga:P

haha nej, nu blir degning isoffan, känner mig inte helt stabil efter helgen asså...  

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAH, bästa bästa bästa!

2008-11-02 @ 21:14:40
URL: http://malincaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0