Spinning!

Halloj!

ska snart iväg på spinning, ska köra ett medelpass ikväll = jag avlider! Lollo har lyckats övertala mig och jag min dumma nöt faller för det...

Fick ett alltför otrevligt mail igår, stackars lilla pluggande Emma som får ta hand om en hysteriskt arg tjej mitt i natten. Jag har lyckats  lugna ner mig idag och  det känns helt okej, inte mitt problem nu längre.  Men måste säga att jag inte uppskattar att få massa skit slängd över mig över arbete som jag lägger ner, när inte ens ett enda ord stämmer.. Det finns alltför många puckon i den här världen...


Föresten igår var det invigning för årest första åk! Blev snowracer race nerför bruket! Sjukt kul! Inte åkt snowracer på minst 10 år, roligast var dock att se jocke åka efter bilen på snowracern. ( bundit fast en lina mellan bilen och snowracern)

Kommentarer
Postat av: Malin

What? Vad har hänt nu?

2008-11-25 @ 10:19:50
URL: http://malincaroline.blogg.se/
Postat av: Anonym

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ fy bubbland för dig!! jämmer och död!! Åka snowracer UTAN mig??!! OFÖRLÅTLIGT!!

2008-11-25 @ 19:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0