updatation in the nation

Fan vad kul att du skriver lite igen, trodde nästan du dött i iglon!

Jo tack, JTC gick helt okej.. ingen medalj den här gången men det trodde jag inte heller. Däremot så var vi 2:a på hopp (8.90p), matta lite halvt okej och friståendet drog ner oss som vanligt... Men den här gången ansåg dem att det var något kort, men å andra sidan hade de andra lagen väldigt långa jämfört med vårat men vi hade vad man behövde. Anyway, totall poängen var ialf någorlunda jämn.. 
Vi slutade på en 6:e plats så det är helt okej..  Nu blir det att satsa på Tyresö.. sen ska vi faktiskt köra Mini UT i Januari, kommer bli grymt. Måste slipa friståendet bara, men Lisa kanske ska hjälpa oss lite. Fixa musiken, lägga till lite nytt. Jätte bra!  Fristående är inte min starka sida:P

Föresten skulle du ha sätt Emelies volt igår:D Tyckte du hon gjorde bra när du såg henne förut var det ingenting, hon gör över min arm när jag sträcker upp den! Grymt! Ska helt klart visa upp det på juluppvisningen..


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, jag gillar att ni använder bloggen som en mötesplats ni två. ;)

Josie; Ja visst är det hett?

2008-11-10 @ 22:03:21
URL: http://malincaroline.blogg.se/
Postat av: Malin

I'm on my way ;)

2008-11-10 @ 23:24:03
URL: http://malincaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0