Världskrig

vänner, 3 världskriget är igång.. Jag är så frustrerad.. Som tur är så är det inte bara jag utan en hel förening, så det känns ju bra att dem är på min sida.. Inte så kontigt i och med att jag har rätt och blir kränkt av okorrekt fakta. Hur som helst.. sjukt jobbig period just nu!

Ställde även in tävlingen i helgen, mest pga av detta för att jag inte orkar, bröt nästan ihop på träningen igår. Dels också för att vi har tävlat mycket vi är trötta och tjejerna är trötta, dessutom har vi juluppvisning nästa helg. Känns ändå tråkigt att ställa in, vi hade ändå chans att komma långt. Men idioten förstör inte bara för hans egen dotter utan även för  en hel trupp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0