@ work!

Är på jobbet, tok mycket att göra.. men jag måste säga att det är rena skvaller hålan! Varit borta 1 vecka och redan en massa skvaller..
Desssutom har jag fått höra en rolig version om vad som hände i onsdags, sägs att vi gick hem till en viss person vilket inte stämmer.. vi träffades på en pub, tog ett gals och sen drog jag och Linnda, inte ens i närheten åt hans håll... Kul bara att vissa tolkar pubben som hemma.. gått lite för långt då kanske?

Dagens bra händelse..
Fick mig ett kärt glatt leende, OH I missed that smile! Känndes som att jag behövde det för att peppa upp mig lite efter gårdagens besvikelse.. Och inte bara 1 gång utan 3=) ahhhh!

Dagens roliga händelse..
Ni vet stationer där det finns kundvagnar, dem åker ut en efter en..
Gick förbi en sånn idag och helt plötsligt flyger en vagn ut som en kanon från ingenstans.. Såg hur kul ut som  helst..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0