Fröken duktig!

jag ska bli så sjukt duktig!
Har köpt gymkort, woohoo! Men det är med gruppträning också:P Fitness here I come! Så ikväll blir det spinning och Ki- balans( som pilates, i guess).
Jag har också börjat med min bra utrensning, vilket ska rensa bort allt skit i kroppen, så jag kommer bli sjukt fräsch.. men det krävs lite jobb. Ingen alkohol, koffein, sötsaker, rött kött på minst 2 veckor..

Började en ny kurs idag medicin och ekonomi, lite tråkigt att dte är sista kursen jag läser med klassen innan jag måste ta igen all min rest.. så lite vemod måste jag säga.

Mne nu ska jag byta om och göra mig iordning för spinning:P

chao....


(föresten om det är nån som vet nån bra låt som passar på en hopp tävling i gymnastik är jag tacksam för svar.. Vi ska nämligen tävla 19 oktober och jag behöver grym musik.



Kommentarer
Postat av: Malin

Nu får ni rycka upp er!

2008-10-09 @ 17:05:46
URL: http://malincaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0