Gooood moorning people!


Hurtbulle som jag är har jag redan ätit frukost, duschat och fixat mig och varit ute och sprungigt! Kallar jag stabiiilt! Dock är jag sjukt förbannad ´på min kassa mobil som inte nog med att den inte går att ringa till inte längre spelar musik... den kan bara spela typ 1 låt i taget ( måste starta om den om man vill byta) och bara halva låten innan meddelandet misslyckades kommer upp! Så fick springa till fågelkvitter, om ens det, de flesta fåglarna flyr ju landet nu!

Dagen idag: seminarie redovisning om sjukvårdsorganisationen i olika EU länder, där min grupp har Tyskland. Määpp!
Sedan hemgång och spinning=)!
Gosar nog upp mig i soffan till lite Prision Break senare också!! Om nån vill göra sällskap så är jag oerhört hängiven att ni hör av er, helst då kött!


Kommentarer
Postat av: Ems

Fett hurtig bulle en söndag morgon yao.

Men hallå.. köp ny mobil yao! Och se till att skaffa comviq så jag kan ringa för 69 öre till dig och och prata huuuuuuuuuuur länge som hellst. Fatta den grejjen lixom? Fix it fix it!

Smisk

2008-10-27 @ 22:59:18
Postat av: joe

jag vet, helt värdelöst... men jag är en fattig människa

2008-10-28 @ 10:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0