Hmpft..

Eftersom Joe the Hoe bestämt sig för att leka fruktig nagel, så skall jag ta och uppdatera alla vad JAG haft för mig ...

De senaste veckorna har faktiskt betått av pluggeri, hejdlöst supande och ångestladdade bakfyllor. Men nu är det slut på tramset. Jag har börjat träna som en tok också. Cred till mig tack!
Kriminologiuppsats 2 blev precis klar. Och jag har köpt mig en fet chipspåse och ska krypa upp i soffan och kolla gossip girl. Men så är det ju också torsdag.. Men imorgon däremot.. Härre fruktgud vad najs det kommer blir..
En chillig kväll på stuk med mr "pöka med mig tack" i trubadurlaget. Jessas Linda kommer på besök. Lördagen kommer bestå av galen födelsedagsfest, och avslutas sedan på stuk där 80 tals temat körs igång för.. ehm ... 100ade gången denna termin.
 Helgen kommer bli: Aaaaa..... (wait for it)....... maaaaizing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0