Löningsfredag

Löningsfredag och folk är i gasen, hej hopp! Själv är man sliten, dundrande huvudvärk ont i benen :(

Varför har inte jag nån dejt? Överallt finns dejt?? Men inte till mig? Vad hände?
På jobbet dejtas det, i skolan dejtas det..annan bekantskap dejtas det, men här då??Hel dött!

Istället för att spendera en löningsfredag som alla lyckliga dejtande människor med restaurang, bio, promenader eller vad man nu hittar på, får jag leka handy man som vanligt... Montera ihop ännu mer möbler.. kanske där felet ligger? Jag är för manlig för att dejta, och vems är felet?? Ja, kanske var det de där manliga hormonerna jag blev tvingad att svälja som barn?

eko


eko


eko

.............


Helt dött!


Kommentarer
Postat av: Malin

Vi kunde dejtat varandra igår! Jag låg bara hemma och stirrade in i väggen.

2008-10-25 @ 08:49:39
URL: http://malincaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0