Mer munskölj åt folket, fast INTE till autistiska!

Jag tänkte på min kära kilt för bara någon dag sedan och jag skojar INTE! Sjukt läskigt att du tog upp kilten alltså. Detta innebär ju helt enkelt att jag måste gå klädd i kilt under årets valjakt. Som snart borde inledas btw?! Har du även koll på datum o shit?

Nu till min helg: Munskölj har varit temat. I fredags var det sängmontering (120 lixom), jag är pimpigaste studenten i luleå. Sedan blev det vindrickande hemma hos en allt annat än nykter Jessica. Och  igår (lördags) var det skräckfilmskväll hemma hos ass-graber med psyk-noll gänget. Shutter och rose red (rekomenderar shutter för er som VILL TA LIVET AV ER!)
Munsköljet har flödat. Asså jag menar, varför inte? Munskölj är fräsht, bra för tänderna och luktar fräsht. Varför ska man då inte kunna använda det i normala doser? Jag har för vana att ha munsköljet i munnen medans jag går ut för porten, så att jag sedan kan spotta ut det utomhus (har man brottom, så har man yao). Men nu de två senaste gångerna har jag råkat stöta på min FETT snygga granne. Hur pinsamt är det inte att mumla: 'mggppf' till svar när han hejjar?
Dessutom råkade jag ha munskölj i munnen när jag skulle ringa ett samtal. Inte fan tänkte jag på det lixom? Brottom och osmart som man är. Tog väll en sådär ½ min innan jag kom på att jag kanske skulle prata med personen som jag ringde upp också, istället fär att änn en gång mumla: 'mmggppffrrrttt'..

Nu idag har jag suttit och skrivit ett långt arbete om autism och Aspergers syndrom. Och efter gårdagens skräckfilm "rose red" är jag sjukr rädd för dessa människor. Fatta en människa som kan sitta och banka in sitt huvud i väggen i flera timmar och typ upprepa ett o samma ord i flera år?! Usch..

Nu ska jag iväg och DEJTA! suckers....

Nyp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0