Palsternacka

Kaxig katt, brist på tampong och otajmad lunch. Asså jag säger bara EN sak. varför går du inte och köper en tampong? Något att fundera på..

Ibland önskar jag att jag fötts som en same. Ha en ren på tomten, bo i indiantält, fånga val, ha en jävulskt tuff dräkt på sig. Undra för övrigt hur dom tvättar sina kläder? Detta är något som jag lagt ner mycket tänk på (som ni kanske märker). Om någon same läser detta får du gärna höra av dig..

Imorgon är det fredag. Det innebär tenta för somliga (loosers) men för oss coola så innebär det en NY SÄNG! 120 till och med. Snacka om att jag ska sova som en fruktgud framöver.

Jag har godis, muffins och OBOY. Sug på den era suckers!

Stolta, fula ägare av the blogg:
                

Kommentarer
Postat av: Joe!

Jag måste säga att jag är fuulast!=)

2008-10-23 @ 23:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0