Pinsamheter.

Jag förstår inte hur jag lyckas jämt? Alltid ska jag råka ut får nått jäävligt pinsamt.. och nu hände det igen! Eller det var igår på spinningen, jag körde på som faaan kämpade livet ur mig när jag känner något obehagligt välbekant. Jag tänker Åh nej inte nu, det kan inte vara nu, det är om några dagar. Jag svettas som en gnu så jag tänker det är säkert svett, ofräscht I know...

Tanken slår sedan mig, jag har ljusa mjukisbyxor, jag har cyckel på 2:a raden och det är en person bakom mig... Men vem fan stirrar in i nåns arsle? Men samtidigt, sånt händer...
Ändå tänker jag att vafan, jag kan ändå inte göra nått åt saken och det syns säkert inget, kan inte vara så mycket. Så jag kör på!!

Efter passet är jag bara tvungen att springa in på toa. Som fan att jävulen hade varit i farten! En röd jävla fläck, den kunde man knappast missa... Hade tänkt gymma efter passet men pinsam som jag är smet jag därfrån illa kvickt.. Tveksamt om jag kan spinna på ett tag??

Kommentarer
Postat av: Ems

AAAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH

2008-10-29 @ 22:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0