Tassen om bakfoten?

Nu har vi fått in klagomål, IGEN. Dags att uppdatera bloggen helt enkelt.

Eftersom väldigt många varit nyfikna på mitt dejtande senaste tiden skall jag passa på att stilla er nyfikenhet. Och etisk, som jag är, så nämns här inga namn. Vi kallar härmed personen för mr ass-grabber, för det råkar vara exakt vad han är.
Jag och mr ass-grabber var på vår senaste dejt i måndags. Den bestod av matlagnings tillsammans: (http://www.coop.se/includefiles/MODULER/CCMS/show_page.asp?iMappeID=180&sSideNavn=Recept+kort&iOpskrift=31627) Det blev fett gott. Jag rekomenderar verkligen. Efter matlagningen blev det filmtittande. Knocked up. Rekomenderar den med. So thats it folks! Jag återkommer med mer info senare.

Men nu är det slut på det roliga. Min nästa kurs börjar nästa vecka och DÅ jävlar blir det slaveri, från tidig morgon till sen kväll. Tre sjukt krävande kurser på lp 2, vilket blir 7,5p för mycket. Osmidig och paltskalle som man är har jag ju levt semesterlivet fram tills nu, då smällen kommer (sjukt olägligt) när dejtanden rullar på och allt.

Nej nu är det hög tid för duschen. Svettlana, nyhemkommen från gymmet, ska ta sig i kragen och krypa till duschen.. men först:

ÅRETS BILD:



Akta er så inte denna står utanför fönstret när ni drar upp persiennen på morgonen.


Smisk och nyp / Slemma

Kommentarer
Postat av: joe the hoe!

hhahahahhahaahahhahahahaha

2008-10-22 @ 17:55:55
Postat av: Malin

Jag visste väl att ni skulle bättre er efter lite påtryckningar ;)

2008-10-23 @ 00:39:12
URL: http://malincaroline.blogg.se/
Postat av: Richard

Tuur att jag bor på andra våningen.

2008-10-23 @ 15:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0