Tävlings dags!

Imorgon gäller det!
Södra Hoppet=) jag är så grymt laddad. En helt ny tävling så det ska bli spännande... Och jag hoppas verkligen tjejerna visar hur duktiga dom egentligen är imorrn=) För jag vet att dem kan! Gör dem som på förträningen i söndags, då kan vi ha goda möjligheter att nå prispallen. Men allt kan hända..

Ikväll blir det fixa tävlingsmusik, läsa igenom alla startider, läsa på bedömning ( eftersom jag är domare imorgon också). Och försöka att sova tidigt! 

Hoppas ni får en trevlig kväll!
 

Kommentarer
Postat av: linnda

Lycka till imorn gumman

2008-10-18 @ 22:55:54
Postat av: Joe

Tack, vi ska köra så det ryker!

2008-10-19 @ 06:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0