Äntligen!

Äntligen klar med all tak målning:) Wooho!
Väggarna i köket är också klart, nu blir det snart väggarna i vardagsrum + matplats... Men takmålning, Inget att rekomendera.. det tar tid, är svårt och man har problem att röra sig en vecka efteråt!

Igår vart det häng kväll i jakan med vår allas favorit Kenneth=) Vi skulle ta en lugn jakan kväll men det slutade i tequila shoots, jäger shoots, drinkar och en jävla massa cider & öl. Som tur var lyckades jag ta mig till jobbet idag! Men det blev en riktig jakan runda vi började på Villan, drog vidare till bowling hallen, sen till Pg och till sist MP.. Men det va riktigt kul!

Ikväll får det bli lugnt... ska kolla BECK strax och äta popcorn men innan det ska jag ta bort all skarv tejp i köket:P

Kommentarer
Postat av: M

För tusan Josie, jag då?

2008-09-21 @ 19:36:18
URL: http://malincaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0