Den paltigaste paltskallen av dom alla!

Oerhört tjusig bild på mig här ovanför måste jag medge. Aldrig sett snyggare ut. Men vad gör man inte för en rullkorg lixom ...


Palt? Skulle det vara gott eller?

Jag måste tyvärr meddela er alla om att Joe the Hoe har gått och dött. Hon är spårlöst försvunnen utan vare sig ett telefonsamtal eller ett sms under de senaste veckorna. Jag skulle tippa på att katten ätit upp henne. Han är ju för fet för sitt eget bästa. Och såfort de ska försöka banta honom så går han och äter upp josse. Precis som saras orm ni vet? Katten började med att inte äta något på flera veckor. Självsvält. Och sedan mitt i natten så lägger sig katten jämnlång bredvid josse i sängen. Detta för att MÄTA om hon rymms i honom. Sedan ligger han lågt ett tag, och PANG så smäller det.
Det är så det går till i naturen ska jag tala om för er. Smartast överlever ;)

Dagens låtval: The Shins - Phantom Limb

Kommentarer
Postat av: M

Hahahahah!

2008-09-10 @ 09:44:38
URL: http://malincaroline.blogg.se/
Postat av: Jojo

HAHAHAHAHAHAHA jag dööör!

2008-09-22 @ 21:15:37
Postat av: malinm

Palt är äckligt

2008-09-22 @ 21:22:35
URL: http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0