God dag!

solen skiner och det är tisdag! Den roligast men också mest krävade dagen på veckan!
Ska träffa mina underbara tjejer och så klart dansa! Lääängtat heela veckan på att få dansa igen:P Töntigt ja!

Förmiddagen har spenderats i skolan med grupparbete, åt även en blåbärspaj som inte alls var för god:P Lite torr, tror dem har gjort en paj light, helt värdelöst! En paj ska innehålla MYCKET socker!

Strax bär det av mot Mio, ska kolla på matbord:P och även bauhaus, mer fäärg... örk jag vill inte! taket är tydligen inte klart, på nått sätt lyckas det bli flammigt ( inte där jag målat) så antar att jag kommer behöva göra om allt... min kropp kollapsar.. människor, MÅLA ALDRIG TAK! det är ett rent helvette! Vi som hade tänkt börja måla väggar och tapetsera.. fanskap!

Kanske ska ta en vända förbi jobbet och se om de har lite extra tider, men hmmm det var ju det jag gjorde igår.. kan ju inte vara där varje dag... kanske lite skumt? Vi fårse!

Helt klart bästa låten just nu : Al Azif vs Crossfire - Lady
Tack Tasnuba, letat överallt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0