Gulligaste

Måste bara visa er det gulligaste!

För någon vecka sedan var det personalfest och en grymt knasig efterfest hos Kattis, hur som helst när festen började segas ut började youtube kollandet och det här klippet kom upp.. Och shit jag grät som ett barn och gör det varje gång..Blev också väldigt paff att en viss "matador" visade klippet, helt otippat..




Nu blir det läggdags.. blir jobb imorrn. Lugnet före stormen bara.. hela helgen ska man jobba + måla taket i vardagsrummet... hårt!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: M

Nutte! Vad gulligt!

Ses ikväll hun.

2008-09-12 @ 15:29:44
URL: http://malincaroline.blogg.se/
Postat av: Ems

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH Den där är möjligtvis det töntigaste jag sett i hela mitt liv. hahahahaha. Musiken gjorde det klockrent. Har aldrig skrattat så mycket, ahhahahahaha!

2008-09-13 @ 18:55:50
Postat av: Joe

vaddå skratta?? det är ju så gulligt.. jag bara grinar!

2008-09-13 @ 21:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0