Kaos!

Okej, jag må vara seg men har all rätt.
Jag har totalt supit sönder mig.. näsan rinner, rösten är pajj, halsen svider, öronen värker..(AJ)
Det är lite för mycket grejjer på en gång just nu, så tyvärr har jag inte hunnit med några bilder, men dem kommer I promise, tålamod!

okej... Lite update då!
Min morfars bror dog i söndags, totallt kaos hemma med att fixa hans begravning, se vad vi ska göra med katten, och att hans lägenhet blir tömd.
Min morbror har en hjärntumör och är blind på ena ögat och har humör rubbningar. 
Syrran = problem med snubbe
Morsan har tömt hela lägenheten på möbler så allt är helt tomt.
Ny hall med tjejerna som är sämst, inte ens trampett finns!!

Men det glädjer mig att det finns hopp därute! Jag undrar bara vart? Inte fan har jag mött en nr 3..  Jag lyckas alltid med dem totallt efterblivna!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0