ty ve!

Ja, att Katten är fet kan ingen missta men att han skulle äta upp mig, det är att ta i! Kanske äter han mer än mig men om han åt mig, vart skulle han då få maten ifrån.. inte helt dum är han!  Och föresten är han för lat, han skulle inte ens orka halvvägs innan han dog av förmättnad....

Usb kabeln är fortfarnde ett problem.. Prio 1 nu! Måste ha bilderna annars tror jag hela Norrland kommer dö av frustration.. Och hur skulle det se ut? ingen vacker syn, bäst att vi befriar världen från det!

Tyvärr hinner jag inte skriva så mycket mer nu, har lite brådis till jobbet.. Och idag är det stöörsta mission!  Jag har planerat allt i minsta detalj.. :P till och med nyklippt!!=)hahahaha

Ha det great!







Kommentarer
Postat av: Ems

Katten är ett pök..

2008-09-12 @ 00:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0