Bröllop is on the way!

Snart bröllops dags för brorsan och jag är  äntligen klar med allt fix, tyvärr inget löshår men jag får nöja mig med det jag har. Lite osäker på klänningen men den får duga!
Ska snart tona håret så det blir glansigt och det är det sista! =) Vilka bestyr, tur att man inte är bruden.. där snackar vi fix. ett års projekt!

Ett hett tips, ett nytt sortiment har kommit till Ikea, Svabba, vårt nya städ sortiment. Hur grymt som helst. Snyggaste damsugarna! Och ballaste soppborstar. Har bökat med varulägget hela dagen och jag är sjukt stolt över hur bra det blev=) så har ni vägarna  förbi, spana in!







Kommentarer
Postat av: Ems

I liiiiiike!! =)

2009-04-17 @ 00:00:00
Postat av: TorrHumor - Bloggen

Tjeena snygging!



Du har väl inte missat Sveriges nya humorsajt? Torrare humor får du faktiskt leta efter! Kika in varje dag för en daglig dos! :)



www.torrhumor.com - Sveriges torraste sajt.

2009-04-17 @ 00:05:55
URL: http://www.torrhumor.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0